torsdag 4 augusti 2016

Vår nya bil...


Världens finaste bil står nu på vår garageuppfart 🚗
Kommer ni ihåg att jag skrev att vi provkörde en Merca för ett tag sedan, eller två förresten, en C-klass och en E-klass.
Vi kom fram till att varken C eller E klassen var något för oss och slog istället till på en BMW 335.
Vi har haft en sådan här bil förut fast modellen innan så vi vet att vi kommer bli supernöjda.
Bästa bilen.
Ytligt kanske många tänker, och ja lite kanske.
Hälsan kommer alltid först, såklart.
Hälsan, att vi får vara friska betyder allt.
Saker som nya kläder, nya bilar, inredning och fina saker betyder i slutänden ingenting.
Vi värdesätter våra barn, tiden med dem och tiden med varandra högst.
Vi vet vid det här laget att vad som helst kan hända när som helst, vem som helst, och någon av oss.
Vi har såklart dåliga dagar och är oense vi med, precis som alla andra, menar- allt är inte en dans på rosor hela tiden, inte för någon i hela världen och inte för oss heller alla gånger.
Ibland kanske det tycks vara så eftersom jag sällan skriver till er när jag är på dåligt humör och jag lägger heller inte ut bilder här eller på instagram som jag inte tycker blev bra men bara för det så är allt inte perfekt städat osv hela tiden här hemma.
(Bara nästan eftersom jag o Johan städar ofta för vi gillar att ha det så 😉)
Men så är det med det.

Nu till något som är ännu roligare än nya bilen och som är roligare än allt annat just nu.
Maja har lärt sig att gå.
Hon stapplar fram här hemma lite titt som tätt och det är precis som om hon tycker att en ny värld har öppnat sig för henne.
(Hon föredrar dock fortfarande att krypa, hon tycker väl kanske att det fortfarande känns tryggast.)
Lilla älsklingen ❤️

Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och väcka familjen.

Ha en bra kväll!
Kram
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar