måndag 20 juli 2015

Emil 13 år...


Hej på er! 
Idag firar vi familjens äldsta barn som fyller 13 år. (13!)
Vart tar tiden vägen? 
När blev han så stor? 
Hur kunde han redan bli tonåring? 
Helt otroligt.

Emil har blivit ordentligt firad och jag tror han är nöjd med dagen, pengar stod på önskelistan och pengar fick han :)

Annars då, jo våra dagar rullar på i raketfart och jag försöker njuta varje sekund av vår lilla bebis för jag vet ju hur fort tiden går.

Imorgon väntar ett besök på BVC också, ska bli spännande att se hur mycket hon väger nu :)

Nu väntar sängen för min del.
Jag är så otroligt trött på kvällarna, trots att Maja sover hela nätter (och därmed gör vi också det) men efter 22 har jag iallafall jättesvårt att hålla ögonen öppna ;)
Nu är klockan 22.20 och mina ögon går i kors :)

God natt på er! 

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar