torsdag 23 juli 2015

Välkommen in i Majas rum...


Papperspåsar från Pärlis.se





Hej på er och välkomna in till Majas lilla rum :)

Nu är hennes rum helt klart, hon sover fortfarande inne hos oss i sin lilla spjälsäng men det känns ändå skönt att ha rummet iordning.

Det blev ju som ni vet ingen sommarfest för våran del nere i Helsingborg, faktum är att det inte blev det för någon då allt blev som det blev tiden efter Maja kom, tänker på min hjärnblödning.

Nu är det iallafall bestämt att vi ska ha en liten, dock mindre sommarfest ute på landet hos min mormor o morfar nu på lördag.
Det ska bli sååå mysigt. Håkan o Co, (från Helsingborg) kommer och stannar dessutom här hela veckan.

Uppdatering gällande min hjärnblödning då.
Jag känner mig bättre och bättre för varje dag, är dock fortfarande trött och orkar inte hålla samma tempo som tidigare men jag känner mig så mycket starkare och så mycket piggare för varje dag som går.
Jag är så oerhört tacksam för att jag klarade mig så bra som jag gjorde, menar,  
för mig är en hjärnblödning lika med döden eller förlamning, jag klarade mig från båda och det tackar jag högre makter för :)

Livet är verkligen skört och jag har lovat mig själv att ta vara på varje dag, varje timme med min älskade lilla familj.
Tänk att vi nu är fem, och tänk att vi fick en så fin, frisk och snäll liten flicka.
Nu är vår familj komplett och nu tänker jag njuta resten av mitt liv över det dyraste vi har, våra barn <3

Ta hand om er nu så hörs vi snart igen.

Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar