torsdag 9 juni 2016

Den lampan...

Hej hej!
Jag har spenderat lite tid vid nätet för att hitta den perfekta sovrumslampan, jag hade ju bestämt mig för en EOS fjäderlampa men väl hemma så kände jag bara nej.
Nej till den!
Men nu, kolla.
Hur fin?


Bild lånad från bohemdeluxe på instagram.
Kika in hennes konto förresten, allt är precis i min smak.
Skulle kunna kopiera stilen rakt av, och det gör jag också :)
Denna lampa får det bli, nu har jag bestämt mig helt och den kommer bli så fin i vårt sovrum :)

Annars rullar allt på här hemma.
Vi har hållt oss hemma idag för Maja är lite snuvig och dålig i magen.
Typiskt.
Jag är dock nästan helt säker på att det är en ny tand på gång.
Hon har reagerat precis såhär inför varje ny tands ankomst.

Imorgon är det fredag och i helgen står bla.a kika på ny bil och putsa alla fönster på schemat.
Ny bil, hur kul :)

Ha en fin kväll nu.
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar