torsdag 30 juni 2016

Min present...



Godkväll!
Ser ni?
Jag fyller år nästa vecka och bästa J kom hem med dessa fina solstolar.
Jag har ju pratat om att jag vill ha nya och det hade han uppmärksammat <3

Jag hade tänkt mig vita men J tyckte dessa ljusgråa var fina och köpte de.
De är av plast=underhållsfritt och de är jättefina.
Vitt kan ju faktiskt bli lite "dassigt" med tiden så han gjorde helt rätt i att köpa dessa.
Bästa J, som jag älskar dig!

Annars går dagarna i ett här hemma, sommarlovslediga barn betyder att jag måste tänka på frukost, lunch och middag varje dag.
Frukost äter de dock hemma varje skoldag också men nu vaknar Maja först och ska äta, sen lagom till jag dukat av bordet vaknar Albin och sist Emil.
Lagom när Emil äter sin frukost äter Maja sin lunch.
Ingen ordning alls :)

Just nu är båda killarna ute, Maja sover  och middagen lagar sig självt i ugnen.
Det blir kyckling penslad med hickory och  strips till.
Mums!

Ha en fin kväll!
På återseende.
Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar