torsdag 14 juli 2016

Maja...




Maja tar en promenad :)

Hej hej!
Hoppas ni mår bra.
Vi mår toppen.
Albin och Johan är ju i Norge denna vecka och fiskar, bara de två <3
På lördag kommer de hem igen, som vi längtar efter dem.
Emil håller ställningarna här hemma, han menar på att det är han som måste se efter Maja på nätterna, att hon sover tryggt nu när Johan är borta, han menar också att om det blir inbrott kan jag lita på att han försvarar Maja (och mig la han till) så ni förstår nog att det känns väldigt tryggt här hemma trots att Johan är bortrest ;)

Imorgon är det fredag och jag hoppas verkligen att vädret blir bättre nu, de senaste dagarna har regnet öst ner och vi har haft lite långtråkigt, det finns ju inte mycket att göra ute när regnet står som spön i backen.
Här hemma finns det inte heller mycket att göra, Maja har gått igenom hela leksakslådan redan vid 10 tiden och sedan blir hon rastlös och pekar på sina små skor i hallen.
Är det dåligt väder imorgon kanske jag tar henne till Leos lekland, där gillar hon att vara :)

Nu när Maja sover för natte ska jag passa på att sortera i min garderob, vad ska jag ha kvar, vad ska ges bort...
Trevlig kväll!
Kram
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar