tisdag 27 september 2016

Hon som bor här...


Maja vår Maja ❤️
Majas rum är proppfullt med fina saker.
Det finns så galet mycket fint för de små liven.
Jollyroom, Miniroom och Blå Elefant är några favoritbutiker jag ofta beställer från.
Majas rum är utan tvekan husets mysigaste och visst är det fina dockhuset nästan för fint.

Maja ska börja på förskolan först i januari, efter vår Thailandsresa så vi har hela hösten och vintern tillsammans här hemma. Älskar att få vara hemma med henne, hon är lätt den roligaste ungen att vara med.
Jag har dock några projekt som jag tänkte jag skulle få klart här hemma innan det är dags för jobb och förskola men det är inte så lätt att måla mm med en liten ettåring om hälarna.
Mina projekt får jag ta tag i på helgerna då Johan är ledig.
Tiden med henne är ändå viktigast och jag prioriterar henne främst alltid.
Hon och hennes bröder ❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar