tisdag 4 oktober 2016

En liten bestämd ballerina....




En prima ballerina och en pappadans.

Denna lilla tjej förgyller våra liv och hon har oss alla virade runt sitt lillfinger.
Gosungen.

Tiden springer verkligen fram just nu och räcker inte riktigt till.
Egentligen handlar det om prioriteringar, som med allt annat.
Bloggen får helt enkelt lida lite just nu.
Maja är inne i en fas då hon endast sover ca 30 minuter på dagen och på den halvtimmen försöker jag hinna med tvätten.
Hon somnar alltid vid 18.30 och sover till 08/08.30 så hon får nog sitt sömnbehov tillgodosett ändå, trots ynka 30 min vila på dagen.
Jag låter henne sova så länge hon vill men hon vaknar alltid av sig självt efter ca 30 minuter så jag antar att det är all sömn hon behöver dagtid, just nu iallafall.

Nu är klockan 19.10, Albin gör läxan, Emil gör väl allt annat än just läxan, typiskt tonåringar.

Jag ska hoppa i duschen o sedan väntar soffan och ett nytt avsnitt av Breaking Bad.
Johan och jag är väl de sista som inte sett serien men bättre sent än aldrig va.
Vet dock inte om jag tycker den är så bra som alla säger.

Ha en fin kväll!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar