lördag 18 oktober 2014

Paket...

För någon dag sedan klickade jag hem lite nytt från Boligheter och från RoyalDesign.

Jag har nämligen en plan för vårt extrarum och jag har en tydlig bild i mitt huvud hur jag vill att det ska se ut.



Spännande :)

I paketen låg det bla 3 hus i olika storlekar (som en hushylla skulle man kunna säga) samt krokar från danska märket normann, helt i min smak och helt underbara om ni frågar mig :)

Rätt omöjligt för er att se helheten och svårt för er att lista ut hur allt kommer se ut men inom kort kommer jag visa er massor med bilder på det färdiga resultatet och hur (förhoppningsvis) fint det blev i vårt nu trista extrarum :)


Bloomingville hylla, på bilden storlek mellan.


DropIt hooks, storlek small.

Så nu mina vänner börjar projekt ordna upp i extrarummet, fortsättning följer...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar