söndag 5 april 2015

Det blev en lång bloggpaus...

Hej på er sisådär 7 månader senare :)

Här hemma har livet rullat på kan man säga, i oktober 2015 plussade vi på graviditetstestet och nu 6 månader senare är det bara dryga 2 månader tills vi får träffa vårt tredje lilla barn.
Så underbart ❤️
Tiden går verkligen fort och ibland är det svårt att hänga med.

Tiden som gravid då, ni är många som undrar hur det är och hur jag mår. 
Denna graviditet har kantrats av illamående, foglossning och en enorm trötthet, allt till skillnad från mina två tidigare graviditeter som jag knappt kände av. 
Allt kändes så bra med både E och A i 40 veckor och jag jobbade på och levde precis som vanligt.

Tänk vilken skillnad det kan vara, nu när foglossningen och tröttheten känns som värst tänker jag att det är övergående (vilket det som tur är är) och att det är och kommer vara så värt när lillebror eller lillasyster snart är här ❤️
Tur att Emil och Albin är så pass stora att de förstår att jag inte kan hjälpa till och ställa upp på olika saker lika mycket som jag brukar.

Annars då, jo Albin har fyllt 8 år, vi har varit i Thailand i 3 veckor (över jul och nyår) och just i detta nu, påskhelgen 2016 ser vi mest framemot sommarlov, semester, sol och bad och såklart vår nya lilla familjemedlem som beräknas komma i juni.

Ta hand om er så lovar jag att vi hörs snart igen.

Kramar S

Bjuder på lite bilder från vår Thailandsresa...




Härliga Thailand, en badande Albin i bakgrunden :)


En longtail båt strandsatt i lågvattnet :)

Och tillsist...


...några lite suddiga bilder på vårt tredje lilla mirakel ❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar