tisdag 25 augusti 2015

Damma av löparskorna...


Rosé, glass och jordgubbar :)

Godmorgon!
Tisdag idag, vi börjar så smått komma in i rutinerna.
Killarna går själva till skolan men jag ställer klockan på sju för att väcka dem och se till att de äter en ordentlig frukost.

Maja väcker jag inte, hon får sova tills hon vaknar av sig själv <3

Senare denna fm ska jag tandläkaren och fortsätta rotfylla min tand.
Ajaj, hoppas det inte gör för ont ;)

Innan tandläkartiden tänkte jag snöra på mig ett par bra promenadskor och gå en runda med barnvagnen, känner att det är dags att försöka komma i form igen och bli av med de sista gravidkilorna.
Hejja mig, nu får det vara slut med glass och godis ;)

Ta hand om er nu, jag ska damma av skorna, invänta min vän J och hennes lilla son och sen ska vi gå iväg :)

Vi hörs.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar