måndag 10 augusti 2015

Före, efter och en ny kanin...

I Majas rum.
Före...


Och efter...





Och så en bild på Miffylampan som jag beställde igår, hoppas den kommer i veckan, hur fin är den inte? :)
(Bild lånad från Google.)

Hej på er! 
I Majas rum har lite saker fått byta plats :)
Det är tänkt att den fina lilla kaninlampan ska få stå under klädställningen.
(Har skruvat bort den understa "stången" så den ska få plats.)
Tror det kommer bli hur bra som helst ;)

Som jag skrev förut så får jag alltid sån lust att fixa hemma inför hösten.
Nu har vartenda rum i huset fått sig massa nytt i form av bl.a nya lampor så nu är jag redo för höstens alla mörka kvällar inomhus :)

Idag väntar ett besök på sjukhuset, jag ska få göra en uppföljning i magnetröntgen för att se om svullnaden i huvudet blivit bättre eller sämre.
Hoppas verkligen på det förstnämnda.

Jag måste också försöka få en tid hos tandläkaren, har en sån hemsk tandvärk att jag knappt sovit något under hela helgen.

Håll tummarna att allt går bra idag, att det visar sig att allt är bra med mitt huvud och att tandläkaren kan fixa min tand :)

Må så gott.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar