torsdag 6 augusti 2015

Hon, jag och första tofsen..,


Hon och jag <3


Och första rosetten :)

Hej på er, eller godmorgon.
Maja är en riktig liten sjusovare, mellan 09-10 tycker hon det är dags att vakna.
Inte mig emot då hennes bröder också tycker om att sova länge. (Iallafall den äldsta, Albin gillar att stiga upp tidigt fast som tur är låter han mig sova, han roar sig gott med ipaden tills vi andra stiger upp.) 

Idag blir Skrållan 5 veckor, att tiden går fort när man har en liten bebis i huset visste vi sedan innan men ändå blir jag så förvånad över hur fort tiden verkligen kan gå.
Dagarna liksom bara försvinner ;)

Idag tänkte jag ta en långpromenad, om vädret tillåter, just nu ser det ut att bli fint idag :)

Ha en bra dag nu så får vi höras snart igen.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar