tisdag 15 september 2015

En tisdag utan planer...

Godmorgon!
Idag känner vi oss bättre, Maja har, som tur är klarat sig från halsont, snuva och nästäppa.
Hon klarade sig även från feber och fick inga andra biverkningar av sprutan hon fick igår. 
Har varit lite svårtröstad bara, antar att hon haft lite ont i sticken :(

Jag har däremot sovit jättedåligt inatt, vaknat och kollat till henne flera gånger för att försäkra mig om att hon inte fått feber.
Hon har varit, och är precis som vanligt, så skönt-nu kan jag andas ut :)

Titta på henne, våran älskade lilla tjej.
Hennes bröder är så goa med henne, pussar på henne, kramar och gullar med henne så fort hon är vaken.
Så underbart att se :)


(Om de hade varit lika gulliga mot varandra som de är mot henne hade det ju varit bra, men de tjuvas och och gnälls och den ena är nästan värre än den andra känns det som ibland.
Riktiga kolsupare är dom, båda två :-P)

Älskade kolsupare dock <3

Idag regnar det, massor.
Maja och jag ska ha en riktig innemysar dag, bara hon och jag <3

Ha en bra dag.
Kram 
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar