måndag 28 september 2015

Hej från oss och hej från vardagsrummet...

Före...


Och efter...



Hej hej!
Jag passade på och möblera om lite på skänken imorse när Maja sov.

Den svarta krukan åkte väck till förmån för korgen.
Tanken är att ställa en annan blomma i den, tänker mig en rätt hög blomma på stam eller kanske en stor ormbunke, tror det får bli det sistnämnda, tror faktiskt en ormbunke skulle passa riktigt bra där :)

Annars denna möndag händer det inte så mycket, Maja och jag har varit och hälsat på min vän J och hennes lilla W nu en sväng på fm, säger det igen, lycka är att få vara mammaledig tillsammans med en kär vän <3

Nu ska jag slänga ihop en sats med chokladbollar tills E och A slutar skolan, det får bli ett onyttigt mellis idag, det är de värda efter en dag i skolan :)

Ha en fortsatt bra dag nu.
Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar