fredag 4 september 2015

Mrs Mighetto och ommöblering...

Hej på er! 

Klädställningen i Majas rum har fått byta plats igen och Mrs Mighettos fina miss Lily fick sin plats på väggen brevid :)

Ser ni hushyllan som kommit upp på väggen också? 







Nu, äntligen känner jag mig helt färdig i Majas rum. På riktigt den här gången, menar, jag har sagt det förut men samtidigt ändå känt att något på något sätt saknas.

Men nuså.
Klar, färdigt!

Det enda som ska på plats (och som jag fortfarande väntar på) är den fina Miffylampan. Den var slut på lagret när jag gjorde min beställning, så typiskt.
Hoppas den kommer snart :)

Fredag idag, bästa dagen!
Hoppas ni får en bra start på helgen, jag ska vänta på att Maja vaknar och efter det ta en långpromenad :)

Ha det bäst!
Kram på er.
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar