fredag 4 december 2015

Hej tomten...


Hej tomten.
Detta är vad jag önskar mig i julklapp, ja förutom att få vara frisk förstås-det är alltid viktigast.

Peak Performance Down jacket.
Ett par nya curlingkängor, dessa från Nude.
En ny svart tidlös mössa.
Och så en ljusrosa sufflett till Majas vagn.

Vad tror ni? 
Har jag varit snäll nog? 
Hoppas :)

Hej förresten! 
Hälsan är såklart viktigast, det finns inget jag önskar mig så mycket som att få fortsätta vara frisk och att mina barn och min bästa J också ska få ha hälsan med sig.
Ingenting annat betyder egentligen något, så är det och så kommer jag alltid att känna.

Uppdatering hjärnblödning.
Jag känner mig precis som vanligt, är precis som vanligt, får köra bil igen (sedan ett tag tillbaka, men ändå.)
Jag orkar lika mycket som förut och jag känner mig 100% återställd, så skönt.
Jag tackar högre makter varje dag för att jag klarade mig så bra. 
Och vad ni än gör, ni gravida som snart ska föda ert barn-försök klara er utan epiduralbedövning-det blir inte alltid som man tänkt, även fast det blir det i de allra flesta fall. 

Nåväl-slutet gott allting gott, tack o lov.

Idag väntar en promenad i slasket, jag ska klä på mig och Maja och bege mig ut, det blir ingen långprommis utan en kort än i raskt tempo, det är ju så regnigt men ändå skönt att komma ut lite.

Ta hand om er så hörs vi snart igen.
Och trevlig helg <3
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar