måndag 7 december 2015

Miffy, Maja och spruta nummer två...


Hej på er! 
Hoppas er helg varit bra, vi har haft en toppenhelg tillsammans och som vanligt sprang helgen förbi i rekordfart.

Idag är det dagen då Maja ska få sin andra spruta i vaccinationsprogrammet och jag är nervös (det hade hon nog också varit om hon bara förstått vad som väntar henne.)
Jag är jätterädd att hon ska bli sjuk av sprutan, att hon ska få hög feber eller någon annan biverkning. 
Inatt kommer jag inte kunna sova alls, det känner jag på mig.
Jag får ställa klockan o kolla till henne så hon inte ligger där med hög feber eller nåt, där i sin lilla säng mitt i natten.
Vår lilla tjej <3

Just nu sover lilla M och jag tänkte passa på att slänga in en maskin med tvätt så jag har det gjort när hon vaknar sen. 

Trevlig måndag, vi hörs snart igen.
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar