söndag 27 december 2015

Rensa och sortera...


Hej hej! 
Hoppas ni mår bra och att ni njuter av ledigheten. 
Barnen har fått så mycket fina julklappar och när vi kom hem från landet där på julaftonskvällen insåg jag att jag borde göra en rensning, en rejäl rensning i både  E och A:s rum-sagt och gjort :)

När jag ändå höll på fortsatte jag med min egen garderob, så drygt men så skönt när det e gjort.
Ser ni? 
Ordning och reda-precis som jag vill ha det :)

Nu väntar vardagsrummet på att få nytt golv, äntligen!
J har lovat att ta tag i det nu snart för tro mig, det behövs verkligen ett nytt golv där inne. 
Ska bli kul att få det gjort nu elva år efter inflytt :)

Nej hörrni, nu startar vi dagen- Maja och jag är de enda som är vakna men nu när klockan ändå passerat 09 får de andra allt gå upp, eller hur?!

Må så gott.
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar