tisdag 24 maj 2016

En dag på Vallby...




Godmorgon!
Hoppas ni mår bra.
Igår var jag, min vän M och våra tjejer till Vallby Friluftsmuseum.
Maja och Elsa tittade på kaniner, grisar, hästar och getter.
Så mysigt. Sommaren kom tillbaka också vilket bidrog till att vi slapp frysa :)

Igår satte jag ner lite belysning i vår rabatt på framsidan också, det blev jättebra.
Äntligen, äntligen tar vi tag i husets utsida och trädgården på framsidan. Näst på tur står lister och foder runt ytterdörren samt målning av fönsterblecken, det kommer bli så fint.
Det ska upp nya utelampor på fasaden också, de vi har nu är urfula rent ut sagt.

Idag är det drop-in fika på Albins skola, jag o Maja ska såklart dit.
Ha en fin dag nu, vädret ser ut att bli strålande och jag tänkte ta med Maja på en liten cykeltur om en stund :)

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar