tisdag 17 maj 2016

Majas nya...






Hej hej! 
Ser ni vad som fått flytta in i lilla Skrållans rum?
Ett minikök från BRIO.
Hur fint?

För att det fina köket skulle få plats fick jag lov att möblera om en aning.
Tältet och hennes fina klädstång fick byta plats, funderar i detta nu hur jag ska lyckas klämma in ett bord och två stolar också men det återstår att se :)

Hoppas ni mår bra denna tisdag, Maja är nu helt bra igen också, så skönt.
Idag har vi inga planer alls, kanske åker till min syster och fikar en stund, vi får se.
Jag skulle också vilja köpa en eller kanske tillochmed två hyllplan som jag kan sätta över spisen i Majas rum, dels för att det ser tomt ut där men även för att jag tänker att hon kan ha sina kastruller mm där, vad tror ni?

Jag ska iallafall i vilket fall som helst vänta tills lilla M vaknar innan jag åker någonstans.

Ta hand om er nu så hörs vi snart igen, jag ska passa på att ta tag i tvätthögen nu medans lilltjejen fortfarande sover :)
Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar