söndag 22 maj 2016

Helgen...


Hej hej!

Hoppas ni mår bra denna söndag.
Min rygg börjar sakta bli bättre också.
I fredags var jag riktigt dålig så när klockan var strax före 8.30 bad jag Emil om hjälp att sätta Maja i bilen och när hon var på plats styrde jag bilen mot mamma.
Klarade inte av att vara hemma själv med henne, kunde varken stå eller gå.
Suck!
Men men, nu har jag vilat upp mig och jag kan gå och stå rakt igen ;)

Vi (läs Johan) har fått mycket gjort de senaste dagarna också, Maja har fått en ny hylla uppsatt i sitt rum och häcken är på plats. 
Häcken ser lite tanig ut jämfört med häcken vi satte mot grannen för något år sedan men den kommer snart att växa till sig, hoppas vi ;)

Nu ska vi inta soffan och se om det är något bra på tv denna söndagkväll, vi får höras imorgon igen.

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar