måndag 16 maj 2016

Godmorgon måndag...



Godmorgon önskar jag er med två bilder från sovrummet.
Älskar att ljuset sipprar in mellan rullgardinen när jag vaknar på morgonen, man blir liksom lite piggare då-iallafall jag :)

Och så var det en ny vecka också, vecka 20 och tänk att det snart är midsommar, och skolavslutning också för den delen.
Helt otroligt vad fort tiden går denna årstid.
Hinner knappt med :)

Denna vecka tänkte jag få klart förrådet, all gammal färg är bortskrapad och tvättningen är påbörjad. Ska bli skönt när det är klart, och fint kommer det bli också.
Förrådet har stått länge, alldeles för länge och sett trist och fult ut men nu ska det på lite färg och det ska få lite omvårdnad så man slipper skämmas över förrådet längre ;)
Håll bara tummarna på att vädret kommer vara med mig, skulle vara trist att stå ute i regn... 

Hoppas ni får en fin start på veckan, jag o Maja ska göra oss klara och fara iväg ner på stan.
Ha det bäst så hörs vi snart igen.
Kram 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar