lördag 21 november 2015

Adventkransar...





Hej på er! 
Idag har vi träffats ute på landet och pysslat våra egna adventkransar, sååå mysigt.
Vi, och med vi menar jag, min mamma, pappa, mormor, morfar, min syster o hennes familj och såklart min J och våra barn.

Vi har druckit den först koppen glögg, smakat på den först pepparkakan och haft en trevlig dag tillsammans, som alltid helgen före första advent.

Nu sover den lilla prinsessan.
Emil, Albin spelar plockepinn och bråkar om vem som vinner, så trött på deras tjafs, riktiga kolsupare är dom.

Imorgon är det ju den stora dagen också, nämligen lilla M:s dopdag, jag ska ta med mig Emil nu och pyssla lite i lokalen :)

Vi hörs imorgon ikväll, då ska jag visa er massor av bilder från dopet och från dopkalaset.

Ha det så bra, kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar