måndag 2 november 2015

Bildbomb från vårt sovrum...





Godmorgon på er! 
Bjuder er på en hel hög med bilder från vårt sovrum.
Vet att ni är många som kikar in här lite extra när jag visar upp bilder från husets alla rum :)

Idag är det ju tisdag, en grå sådan.
Jag önskar verkligen att jag var lite mera händig, menar händig på det sättet att jag kunde sätta dit lite lister mm i huset själv men det där med att snekapa hörn, mäta exakt-alltså på millimetern rätt och sedan få det rakt och snyggt på en redan sne (gammalt hus) vägg nej det kan jag bara inte.

Vi skulle behöva sätta upp foder runt ytterdörren och så skulle vi behöva sätta upp dörrfoder i Majas rum.

Listerna och allt finns ju hemma, de kommer bara inte upp.
Suck.

Är det fler än jag som skulle behöva mera timmar på ett dygn?

Nåväl.
Idag ska jag och Maja bege oss till sjukhuset, ett återbesök för min del väntar så det är bäst att jag gör mig klar så vi inte blir sena.

Ta hand om er nu så hörs vi snart igen.
Då kanske, kanske de nya garderobsdörrarna i lilla M:s rum kommit på plats. 
Jag ska nämligen försöka mig på byta ut de nu i eftermiddag :)

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar