torsdag 12 november 2015

Och så lite mera ny belysning...



God kväll! 
Det börjar bli en vana tror jag, detta med att kvällsblogga :)

Ni vet ju att jag brukar skriva till er när lilla M sover men nu har hon tydligen ändrat sig och tycker inte att hon har något som helst behov att sova sådär länge längre.
Hon är rätt bestämd den unga damen och förmiddagstuppluren har hon helt skippat ;)

Men, men så kan det vara så då får jag helt enkelt anpassa mig och skriva till er när hon somnat för natten istället.
Jag vill ju spendera varje vaken minut med henne på dagarna så då får bloggen helt enkelt vänta :)

Men ser ni?
Mattan ligger på plats i tvättstugan och ljusslingan har fått sin plats i en av "korgarna." 
Visst blev det bra?!

I den andra korgen ska det fyllas upp med tidningar är det tänkt, bara med mitt favoritmagasin dock.
PLAZA.

Jag tycker det blev tokbra.

Nu sover den lilla prinsessan.
Emil är på sin träning (thaiboxning) och Albin är iväg på sin hockeyträning.

Jag ska förbereda för lite kvällsmat här hemma för varken E eller A hann äta innan de drog iväg.

Trevlig kväll på er.
Kram
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar