tisdag 24 november 2015

Tjuvstart...




Hej hej! 
Jag har tjuvstartat.
Jag bad J hämta in kartongen med julsaker från garaget igår.
Jag tänkte bara öppna lådan, kika igenom allt för att se om det behövdes köpas någon ny glödlampa eller så till någon av stjärnorna men när jag öppnade kartongen fick jag syn på världens finaste adventstjärna som jag köpte förra året, 
(Jag satte dock aldrig upp den i fjol eftersom vi var i Thailand över jul och nyår då.)

Alltså jag hade glömt bort den och när jag hittade den igår var jag ju bara tvungen att väckla ut den för att se hur den såg ut och med det gjort så förstod jag direkt varför jag föll för just den stjärnan i butiken förra året :)

Kolla, hur fin? 
(Svårt att se på bild dock hur den egentligen ser ut.)

Kunde ju liksom inte packa ner den igen så den fick sin plats i ett av fönstren i vardagsrummet såhär lite i förväg :)

Nej hörrni, Maja sover för natten och nu väntar soffan :)

Vi får höras snart igen.
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar