måndag 9 november 2015

Våran hockeykille...




Här är han, han som älskar hockey, han som vill tillbringa all sin lediga tid i hockeyhallen. 
Han brås inte på mig där iallafall.

God kväll! 
Denna dag har flygit fram, hur fort kan tiden egentligen gå?!
Det började med att Maja sov till 09 imorse, hon brukar vilja stiga upp vid sju.
Hon hoppade sedan över sin förmiddagsvila och sedan vägrade hon sova efter lunchen och sedan totalvägrade hon sova på eftermiddagen.
Vanligtvis sover hon ca 30-45 min vid 11, 13 och 16 men inte idag. Jag la henne i sängen som vanligt men hon bara busade och sedan övergick buset till gråt.
Nåväl, hon har varit pigg och glad hela dagen iallafall, förutom under tiden jag försökte få henne o sova för då var hon jättesur. 
Hon fick bestämma, som vanligt :)
Jag tänkte att hon somnar väl såsmåningom när hon e riktigt trött men se det gjorde den lilla damen inte.
Hon ville bara träna på att sitta, hela dagen-det var bara att ställa upp som stöd ;)

Nu är klockan 18.15, Maja har precis somnat för natten, Emil kom precis hem från en kompis och Albin kommer säkert vilken minut som helst nu ifrån hockeyträningen.

Nu ska jag ta en dusch, sätta på mig badrocken och krypa upp i soffan framför brasan.

Trevlig kväll!
Kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar