torsdag 5 november 2015

En ny garderobsvägg...

Såhär såg de gamla garderobsdörrarna ut..


Och såhär blev det med de nya...




Och så en bild på hennes fina klädställning och den underbara Mrs Mighetto :)



Visst blev det bättre?!
Jag hade en ide om att släta garderobsdörrar skulle göra sig bättre där inne eftersom känslan skulle bli lite av att det var en vägg där istället för garderober.

Jag tycker det blev mycket bättre iallafall.
Min tanke är att ställa docksängen (som hon snart får) mot en av garderob samt ett litet bord med två små stolar framför en annan.
Hennes rum är ju rätt litet så all yta vill jag kunna utnyttja till max :)

En anledning till varför de inte bara var att byta ut dörrarna var för att Ikea har (tydligen) ändrat platsen på gångjärnen och det krävdes lite trix och fix innan dessa nya kunde hängas på plats.
Men men, nu sitter de där de ska-de nya dörrarna och jag kunde inte vara mer nöjd.

Äntligen :)

Idag skulle vi egentligen träffat alla fina bebisar, torsdagar är ju numera dagen för våra bebisträffar men jag somnade med  huvudvärk och vaknade med huvudvärk och snuva så vi blir hemma idag.
Ser dock fram emot nästa torsdag :)

Nu vaknar lilla M så vi får höras imorgon igen.

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar