onsdag 3 februari 2016

Den här lilla flickan alltså...



Godkväll!
Den här lilla damen gör mig så glad och så trött.
Hon är inne i en period då hon vill vakna i stort sätt varje timme.
Så alltså, 20, 21,22, 23, 00, 01, 02, 03, 04, 05, 06 och så 07 har hon sovit klart och vill gå upp.
Pust! 
Har jag tur kan jag få sova 1,5 timme i streck men då ska jag ha väldans tur.
Aja, det är väl bara en fas, hon är väldigt blyg och vill bara vara med mig och J, antar att hon vaknar för att tanka lite kärlek (eller nåt.)
Vi ställer såklart upp, menar, hon är ju bara såhär liten en kort period och hennes välmående och hennes behov kommer alltid först, förstås <3

Ny ska jag bädda ner mig o lägga mig för natten (20.08) livet som småbarnsmamma liksom ;)

Godnatt!

Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar