lördag 27 februari 2016

Nu så...


Hej på er denna soliga lördag.

Vi har varit sjuka.
Det började med att Maja fick feber, bara feber och någon dag senare drabbades även jag av feber och illamående, kan inte komma ihåg senast jag hade just feber, herregud-man känner ju sig helt färdig.
Jag hade 38 grader så Johan fick stanna hemma från jobbet för att ta hand om barnen, jag orkade ingenting.

Nuså, nu är både jag o Maja feberfria. Så skönt. 

Nu till något annat, nästa fredag fyller världens bästa Albin hela nio år, på lördag blir det kalas här hemma då hela tjocka släkten kommer o firar nioåringen, bästa!
Det som kommer bli jobbigt är att farfar saknas oss, det blir ju extra tydligt att han inte är med oss vid just födelsedagar och högtider-han fattas oss såklart varje dag och särskilt mycket varje helg då han alltid hälsade på men just födelsedagar.
Så sorligt.
Jag har lovat T uppe i himlen att jag ska påminna barnen ofta om hur mycket han brydde sig om dom och varje födelsedag, jul och andra högtider kommer små paket ligga i deras sängar som jag köpt till dem från deras farfar. 
Såklart <3

Nu startar vi denna lördag tycker jag. 
Ta hand om er så hörs vi snart igen.
Kram 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar