torsdag 18 februari 2016

Thailand...


Koh Samui


Poda...


Koh Lanta...

I december åker vi, var det tänkt iallafall. Nu vet vi inte.
Vi hade inte hunnit boka resan än.

Jag börja skriva detta inlägg innan vår kära T lämnade oss.
Vi hade bestämt att vi skulle åka utomlands och kollade på flygstolar.
Vi hade tänkt att åka alla tillsammans, Johan, jag, barnen och T.

De senaste fyra åren har vi åkt till Thailand lagom till vintern kommer och stannat till en bit in i januari.
Förra året åkte vi inte. Tyckte Maja var för liten och året dessförinnan var jag gravid med M men vi åkte ändå, såklart. Jag var ju bara i v.14 när flyget tog oss ner.

2014 var T med oss, vi hade hyrt en stor villa på Koh Lanta och där bodde vi alla tillsammans-det var det bästa, vi har så många minnen med honom därifrån <3

Vi har varit lite överallt i Thailand, Krabi-AoNang, Phuket, Kamela Beach, Koh Lanta, Khao Lak. Koh Pangang, Koh Samui, Koh Tao, Phi-Phi, bland annat :)

Längtar tills vi åker-om vi åker.
Det tror jag nog vi gör.
Fast först ser jag såklart fram emot våren och sommaren här hemma, vi måste försöka att leva på som vanligt trots allt men tro mig när jag säger att det är tungt, väldigt tungt.

Vi kämpar på trots att saknaden är stor, tiden läker alla sår sägs det-känns inte så just nu men vi får väl se.
Hursomhelst är han saknad och saknad kommer han alltid vara, hur många år det än må ha gått.
Så är det, har svårt att tro annat. 

Ha en bra dag nu och ta hand om varandra, jag ska vila upp mig i soffan efter en natt då lilla M bestämde sig för att vakna var tredje timme <3

Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar