lördag 13 februari 2016

Kladdkaka och födelsedagsfirande...


Mums, det blev kladdkaka och vispgrädde till fikat igår, så gott :)

Hej förresten.
Ikväll ska jag iväg för första gången sedan lilla M föddes.
Min vän J fyller år så vi (och flera) ska träffas och äta lite gott och fira den stora dagen.
J är hemma med M och pojkarna, det kommer kännas så tomt att gå hemifrån utan en bebis och alla grejer som hör henne till såsom blöjor mm.
Men kul ska det bli, och skulle den lilla tjejen behöva mig så är jag bara ett telefonsamtal bort och sedan är jag hemma inom fem minuter ;)
Nu tror jag inte hon kommer sakna mig alls för hon kommer gå och lägga sig precis när det är dags för mig att åka och eftersom hon äääälskar sin pappa kommer hon må bäst, som vanligt ;)

Nu ska jag börja tänka ut vad jag ska ha på mig.
Ha det bäst, vi hörs imorgon igen.

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar