lördag 20 februari 2016

Lördag, Flygande Jacob och en resa...


Hej på er.
Lördag idag-bästa dagen.
Idag ska vi åka och äta mat hemma hos min mamma o pappa, det skulle bjudas på Flygande Jacob tydligen, gott!

Sen när vi kommer hem ska vi bara äta lördagsgodis, slappa i sängen och kolla på resor-vi skulle ju åkt tillsammans med T men nu när allt blev som det blev känns det inte lika kul att åka men vi ska ändå försöka komma iväg.
Tänkt att få busa med Maja i havet, visa henne hur man bygger sandslott och vinka till farfar där han nu befinner sig-vet att han alltid kommer vaka över barnen och jag lever med tron att han ser oss :)

Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och fråga J vart han helst åker-får jag gissa så tror jag till Thailand :)

Ha det bra nu.
Kram





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar