måndag 22 februari 2016

Måndag...


Godmorgon önskar jag er med en bild från vardagsrummet :)

Hoppas ni mår bra, pojkarna är i skolan-såklart det är ju vanlig vardag, J jobbar och jag o lilla M ska bara vara hemma och leka idag.

Tänk att hon redan är, eller snart är 8 månader.
Tiden går så ruskigt fort så jag vill ta vara på varje minut av hennes bebistid och det gör jag bäst hemma då det bara är hon och jag.
Idag ska vi bygga med klossar och läsa böcker, hennes favvosysslor och jag ska berätta för henne hur mycket hennes farfar älskade henne-jag ska påminna henne om det varje dag så länge jag själv lever.

Nu sover den lilla tjejen, skriver ju alltid till er när hon sover.
Jag ska passa på att få någonting gjort nu, så jag kan vara med henne sen när hon bestämmer sig för att vakna igen.

Vi får höras snart igen.
Kram på er.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar