onsdag 9 mars 2016

Bubbelklubben och nya skor...



Kavatskorna köpte jag från Ryns skor nere på stan, tog med Maja dit så jag skulle få hjälp med att mäta foten och därmed få rätt storlek.
De tre blusarna högt upp från vänster är från Zara, allt annat från HM.
(De var de tre blusarna från Zara som kom i min brevlåda häromdagen.)

Hej på er!
Alltså det går ju inte att låta bli att handla till henne :)
Jag gick inte heller lottlös utan en skepparkavaj blev det till mig själv också, min gamla hade verkligen gjort sitt ;)

Lite senare idag ska min vän M och jag ta med våra tjejer till Lögarängen och till Bubbelklubben.
Det är första gången för Maja på badhuset-undra vad hon kommer tycka?

Nu ska jag förbereda lite innan avfärd.

Ta hand om er så hörs vi snart igen.
Kram 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar