fredag 4 mars 2016

En brasa och Skrållans kläder...



PompDeLux

Godkväll!
Jag har inte glömt bort bloggen utan jag har bara haft lite att göra-som alltid ioförsig men livet, barnen och J kommer alltid först.
Nu har det ju dessutom varit sportlov för killarna så då har tiden inte räckt till, inte räckt till för bloggen.
Jag skriver ju alltid till er när Maja sover och när pojkarna är i skolan eller leker med kompisar men nu när de haft skollov så har jag prioriterat tid med dem <3

Nu till något annat.
Jag får ofta frågan var barnens kläder kommer ifrån.
Emil har mycket kläder från Lyle&Scott, Albin är inte så kräsen och vill mest hänga i sina hockey "overaller" och när det kommer till familjens lilla flicka köper jag mycket kläder till henne från Zara och PompDeLux.
Älskar deras kläder.
Även Newbie och Livly hör till favoritmärkerna.

Nej hörrni, nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och krypa upp i soffan tillsammans med familjen o kika på Fångarna på fortet-Albins bästa program.
Albin fyller ju hela nio år idag också-stora killen så imorgon väntar kalas för hela tjocka släkten.

Ta hand om er så hörs vi snart igen.
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar