måndag 21 mars 2016

Ett maffigt påskris var det...



Hej!
Det maffiga påskriset blev en liten kvist med fjädrar.
Har velat haft en sådan här, tanken var när jag köpte vasen att ha precis en sån här kvist i men jag orkade inte ut på jakt så jag tänkte att om jag springer på den perfekta kvisten köper jag den, annars får jakten ta fart efter påsk.

Men så igår kom mamma o pappa o hälsade på och mamma hade med sig denna.
Hur fin?
Perfekt enligt mig.
Kvisten får agera påskris för jag tycker det blev så bra med fjädrarna och de små äggen som jag hängt dit :)

Denna vecka är ju en kortvecka också, skönt, äskar när alla är lediga tillsammans  men innan alla blir lediga så har jag lite att stå i, måste köpa påskägg, godis, sill, potatis och allt annat som hör påsken till.

Ha en fin dag.
Kram 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar