torsdag 31 mars 2016

Ett litet kök till Skrållan...


Hej!
Detta kök var tänkt som en ettårspresent till Maja men jag funderar på att köpa det redan nu, menar, hon vill ju bara krypa runt och favoritsysslan just nu är att krypa fort till hallen och tugga på våra skor.
Alltså.
När jag tar bort henne därifrån kryper hon i ren protest till våra lamellgardiner i vardagsrummet och "knugglar" ihop dom.
Busigaste!
När jag tar bort henne därifrån kryper hon direkt vidare till eluttaget.
Livsfarligt!
Förut ville hon sitta med mig på golvet och leka med sina saker men den tiden är tydligen förbi så jag tänkte att om hon får lite nya saker så kanske, kanske hon låter bli våra skor, låter gardinerna hänga fint på plats och eluttagen kanske får vara ifred-vad tror ni?
(Vi har såklart "säkrat" eluttagen men jag vill ändå inte att hon sitter där och petar.)

Lilla älskade busunge <3

Nu sover hon så då passar jag också på att vila en stund, när hon vaknar ska vi träffa Majas kompis Elsa och Maria :)

Ha en fin dag.
Kram 
S




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar