torsdag 24 mars 2016

Skärtorsdagen...




Godkväll!
Här hemma är det lugnt och tyst.
Maja sover, Emil är inne på sitt rum och Albin är ute med två kompisar och knackar dörr och önskar glad påsk.
Han har varit borta sedan tre så jag hoppas han kommer hem snart då klockan precis slagit sju.
De har väl glömt bort tiden eller nåt, fullt upp med annat kan jag tänka mig :)

Här hemma har en ny matta fått sin plats och på bordet står en ny vas med ett par blåbärskvistar.
Jag gillar det enkla, är inte så mycket för färgglada buketter med blommor i alla regnbågens färger-jag gillar detta bäst :)
Just nu sitter jag uppkrupen i soffan och  J sitter vid bordet och läser det nyaste numret av svensk jakt och dricker whiskey, jag är inte så förtjust i whiskey så jag tog godisskålen istället, så mycket godare :)

Nu funderar jag på att sätta mig i bilen o bege mig ut på jakt efter tre påskgubbar, nu får de allt komma hem <3

Ha en bra kväll och Glad Påsk!
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar