onsdag 2 mars 2016

En onsdag hemma...




Hej på er.

Idag har min vän J varit här, vi har bakat tillsammans för vi båda har något att fira i helgen.
Vi firar att Albin fyller nio och min vän J och hennes familj firar att lilla W ska döpas.
Lyckliga vi, tänk att vi fick våra små med bara fem veckors mellansrum, så otroligt kul. 
Bästa är att få vara mammaledig med en kär vän.

Apropå något annat, ser ni tavlan i vardagsrummet?
Jag har ordnat om lite på väggarna där inne igen.
Tyckte det blev alldeles för uppradat med de tre svarta ramarna som satt vågrätt på väggen ovanför soffan.
Gillar det enkla bättre.
Less is more sägs det ju och det stämmer så bra in på mig och på hur jag vill ha det här hemma.

Jag gillar jordnära färger och inreder med mycket korgar, rotting, grått och vitt.
Det är min melodi det ;)

Nu ska jag försöka få mitt mellersta hjärta i säng-han har precis kommit på hur man ringer sina vänner på FaceTime med hjälp av ipaden så för att få honom i säng får jag nog hoppas på att batterierna i ipaden tar slut eller så ;)

Ha en bra kväll nu, vi hörs såklart snart igen.
Kram
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar