söndag 10 april 2016

En dag ute...







Godkväll!
Vilket väder, hur skönt?
Alltså hela dagen idag har vi i stort tillbringat utomhus. Så underbart, älskar våren :)
Maja trivs i gräset och pekar på allt hon ser, fåglar, killarnas bollar och studsmattan.
Överallt vill hon vara :)

Klockan har precis slagit 21 och jag känner mig så trött.
Att vara utomhus en hel dag tar verkligen på krafterna, för oss alla.
Maja sover sedan länge, Albin sover men Emil sover inte-som vanligt.
Kan väl dock inte begära att en snart fjortonårig kille ska lägga sig klockan 21, fast han om någon skulle verkligen behöva det.

Nu ska jag iallafall krypa ner under täcket, älskar att gå och lägga mig tidigt nu för tiden :)
(Ska dock kika runt på nätet efter nya fina dynor till våra solsängar innan jag släcker lampan för natten.)

Ha en bra kväll.
Kram 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar