söndag 24 april 2016

Att älska våren...


Vädret?

Godkväll!
Jag har ingen annan bild än denna att bjuda på denna söndagskväll.
Idag haglade det. Massor.
Små runda via kulor slog i marken och jag lyckades fånga dem på bild, hur märkligt?
Vädret alltså.
Det skulle ju bli fint i helgen.

Just nu sover 1/3 barn trots att klockan snart är 21, A har fått ett nytt spel till sitt ps4 så han och J tillbringar kvällen i hans rum.
Emil kom precis hem och Maja är det barn som sover, hon somnar alltid 18.30- man skulle kunna ställa klockan efter henne :)

Jag har tänkt att försöka mig på att måla om i E:s rum nu i veckan förresten, har aldrig hållt i en roller i hela mitt liv men jag tänker att jag nog ska klara av det, jag ska ju måla vitt på vitt-fräscha upp rummet lite bara.
Vad tror ni?
Det kan väl inte vara så svårt?
Jag ska iallafall försöka, i värsta fall får väl J rycka in, tänkte annars att jag skulle bespara honom det jobbet-det är såå mycket annat som ska fixas som jag inte ens tänker tanken att försöka mig på men målning-ja det tror jag mig klara av :)

Ha en fin kväll nu, vi hörs såklart snart igen.
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar