söndag 3 april 2016

Nytt på Ikea...



(Bilder från Ikeas hemsida.)

Hej hej!
Titta på dessa nyheter från Ikea.
Precis i min smak, hade jag haft plats i Skrållans rum för dockhuset hade jag köpt det på en gång. 
Jag funderar i detta nu på om jag kanske skulle göra plats för det-någonstans.
Det är så fint :)

På tal om Skrållans rum, jag skulle vilja sätta upp flera garderobsdörrar så de täcker hela väggen, varför kanske ni undrar eftersom jag nyss ville göra plats för ett dockskåp men det är som så att J har ställt in världens kanske största vapenskåp där inne-svinfult så jag måste försöka dölja det på något sätt.
(Det är nu jag skulle vilja ha ett källarplan med ett eller kanske två extra rum i.)

Just nu sover lilla M, Johan rensar i garaget och killarna är med vänner.
Jag ska kasta mig i sängen och vila en stund, känner mig inte helt 100 idag-halsont och snuva så håll tummarna att jag inte blir sjuk nu.

Ta hand om er och ha en bra dag.
Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar