torsdag 7 april 2016

En kväll i sovrummet...



Godkväll på er önskar jag med två bilder från sovrummet.

Hopas ni mår bra.
Vi mår toppen förutom att Maja fortfarande är lite snuvig.

Idag har Maja och jag varit och träffat alla hennes små vänner i vår lilla bebisträff-grupp.
Så mysigt, och så stora alla blivit.
Varenda en kryper nu eller tar sig fram på annat sätt, så kul och se <3

Just nu har klockan precis slagit halv åtta och två av tre barn ligger i sina sängar. En sover och den anda har fått tillåtelse att ligga med ipaden tills klockan 20.00.
Den tredje är inte ens hemma, han är hos en kompis :)

Jag har lagt mig i sängen på överkastet och tänkte ligga här tills det är dags att gå och borsta tänderna och krypa ner under täcket, ska kika runt lite på nätet efter inspiration till vår tvättstuga-den om något rum i huset behöver en makeover.
Tro mig!

Ha en trevlig kväll nu så hörs vi snart igen.
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar