onsdag 13 april 2016

Trädgårdsliv...



En fin hängstol, ett supersött litet bord till Maja och hennes små vänner, nya vita solsängar, korgar till alla handdukar och massor med nya växter.
Välkommen våren och sommaren 2016 <3

Godkväll!
Snart är sommaren här och vi kommer därmed tillbringa mer tid ute än inne, förhoppningsvis iallafall :)

Jag har börjat planera för utesäsongen och lite nytt ska få flytta hem till oss och ut på altanen och i trädgården, bl.a nya solsängar.
Helvita och supersnygga.
Jag var på jakt efter vita fina, enkla solsängar redan förra året men jag hittade inte de med stort D så de vi har fick tjänstgöra ännu ett år.
Längtar så mycket nu till den riktiga värmen, till barnens sommarlov och till J:s semester.
Tiden springer så snart är även den tiden här :)

Just nu har jag precis bäddat ner mig, alla andra sover redan.
Imorgon är det bebisträff för Maja och hennes vänner så det är nog bäst att även jag lägger ifrån mig mobilen och sluter mina ögon så jag är pigg när lilla M vaknar sen.

Ha det så bra så hörs vi såklart snart igen.
Kram 
S





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar