fredag 22 april 2016

En liten paus...



Från Afroart... 

Hej igen.
Har ni saknat mig?

Jag har haft fullt upp denhär veckan, livet liksom :)

Vi ska ju lägga nytt golv i hallen och så även i vardagsrummet.
Vi har också bestämt att tvättstugan ska göras om inom kort.
Tvättstugan ska delas upp och ett badrum ska bli till i en del där inne, spännande :)

På tal om tvättstugan, jag har köpt kanske världens finaste tvättkorg, från Afroart.
Jag har en lite mindre variant i hallen för vantar, mössor mm men denna stora ska alltså få tjänstgöra som tvättkorg.
Älskar <3
Ni ska få se den live sen men just nu ligger den som ett paket på posten och Maja sover men så fort hon vaknar ska jag ta med henne och hämta ut paketet :)

Just nu sover den lilla tjejen som sagt och jag ska surfa vidare på nätet efter lite inspo till vår nya tvättstuga/badrum :)

Ha en fin dag.
Kram 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar