måndag 4 april 2016

Ny ram...


Godkväll!
Hoppas ni mår bra.
Här ser ni ramen som jag köpte häromdagen. 
Ångrar lite att jag inte köpte den i ljust trä, likt den i sovrummet (har även en i vardagsrummet numera) men denna är ändå snygg här inne, i Emils rum.

Idag har vi inte gjort något. Majas förskylning har kommit tillbaka tråkigt nog och jag tänkte att vi skulle hålla oss hemma tills denna rätt eviga förkylning ger sig. 
Lite frisk luft skadar ju aldrig var det någon som sa och det är ju sant. Jag vill bara att hon ska få bli helt fri från en rinnande näsa så jag skippar affärer och lekparkshäng tills vidare-kanske till ingen nytta men jag vet inte.
Hon har ju blivit så täppt i näsan så hon vaknar flera gånger varje natt, så jobbigt för henne-och för mig som måste springa mellan rummen för att ge napp och trösta.
På dagarna är hon pigg och busig som vanligt trots förskylningen så det är ju skönt iallafall <3

Nej hörrni. Klockan har precis slagit 22 och jag ska gå och lägga mig, världens tröttaste är jag.
Ha en fin kväll!
Kram 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar