tisdag 23 juni 2015

Beer can chicken...


Mums :)

Bilden är från förra sommaren då vi provade att grilla kyckling på ölburk.
Testa ni också, det blev jättegott och jag har nog aldrig ätit en godare och saftigare kyckling någonsin :)

Jaha hörrni, vad har hänt idag då? 
Ingenting vill jag meddela.
Bebis låter oss vänta och vänta, 7 dagar över tiden idag, sååå segt och trist.
Magen känns hela tiden ivägen och så mycket som vi redan älskar detta lilla liv vill vi förstås träffa henne (eller honom) nu.
Känns så tröstlöst när inget händer.
Men men, den som väntar på nå gott...
Som den gamla klyschan säger :)

Jag har iallafall planerat klart och har baksidan helt klar för mig nu, har en klar bild i huvudet hur jag vill ha det, nu gäller det bara att få hem grejerna.
Vi måste låna ett släp så nu i helgen får J hjälpa mig med att både köpa allt och köra hem det, jag har aldrig kört med släp, skulle inte våga,
Tänk om jag av någon anledning skulle hemma i en situation där jag skulle behöva backa, då skulle jag vara helt körd :-P

Nej hörrni, nu tänkte jag passa på att ta en liten powernap medans båda barnen är ute med kompisar.
Vi får höras imorgon igen.

Kram på er! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar