söndag 28 juni 2015

Lounge gruppen på plats...





Nu är baksidan klar, eller det fattas en växt men jag vet inte om jag vill ha ett till olivträd eller en liten palm. Vi får se, kunde inte bestämma mig när jag stod där inne på Plantagen och såg alla växter :)
Jag har heller inte heller bytt ut solstolarna, vill ha tre stycken vita, enkla. 
Har inte hittat de perfekta än så jag får leta vidare :)

Vi köpte dock bara två stolar, J sa innan vi åkte att det nog blir trångt med fyra stycken och tyckte att vi skulle börja med två och nu med facit i hand, när vi fått allt på plats så blir det nog trångt med fyra stycken ändå.

Struntade även att köpa korgarna från Åhléns, det blir lite mycket då jag redan har korgar som jag köpte tidigare iår.
(Kommer ni ihåg? De från Hm.)

Stolar och bord från Ikea.
Lampa från Clas Ohlsson.
Korgar från HM Home. 

Nej hörrni, söndag idag.
Jag ska ta med mig lite tidningar ut och sätta mig i en av de nya stolarna en stund. 

Ta hand om er.
Vi hörs! 

Kram 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar